fredag 10 juli 2009

Tennisveckor...

Jobbar och står i. Det är roligt, men just nu är jag lite seg. Tycker det händer för lite! Men det blir nog en del mer som händer i helgen och nästa vecka, då herrarnas spel sätter igång.

Imorgon blir det att besöka grannskapets största, årliga, loppis! Ska bli rikgit roligt! :) Får lov att börja lite senare, så har en timme på mig att fälla en blick på stället och allt som finns där! Får iaf mamma med mig, så får vi se om de andra följer med. Min bror tycker inte alls att jag varken behöver eller får gå på en endaste loppis till, men det är så himla roligt! Hade gärna köpt mig en gammal kista och lite linne. Jaja, vi får se...kanske inte hittar något. ;)

Om jag hittar gamla lakan och gärna gamla linnehanddukar, tänkte jag göra ett överkast av det. Har för mig att jag har sett det någonstans för många år sen och tyckte det var väldigt fint. Vad tror ni om det, mina kära kreativa vänner?

Annars är det lugnt, tog det väldigt lugnt på min lilla ledighet. Gjorde egentligen ingenting, vilket också är väldigt skönt. :)

Ett å tå och jobba på!
Kramkram!

Inga kommentarer: