fredag 22 augusti 2008

Av med strumpan, ömma tår ska skötas!

Sitter och skriver på en gammal metakognition... Usch! Men nu får jag sluta skämmas och ta tag i det hela istället, så jag får mina poäng som saknas för den lilla detaljens skull. Sticker man huvudet i sanden, så måste man någon gång ta upp det för att få luft och nu är det ett djupt andetag jag tar och stålsätter mig för att skriva!

Har skrivit hela två sidor, bara en sida kvar! Har haft tur att få hjälp av mina två kära vänner Crisi och Lotta, tusen tack! Jag tycker inte att det blir det bästa jag skrivit, men som Crisi precis sa, jag lämnar in det och om inget annat så får jag väl en kompletering. :) Skulle inte förvåna mig om de inte kommer läsa den ens!

Nästa vecka när jag är i Växjö ska jag ta mod till mig och gå och lämna det jag skrivit. I övrigt blir det att umgås med min bror och mina vänner. På onsdag blir det Campusfestivalen! Det ryktas även om att min vän Ove kommer, så underbart att träffa henne igen! :)

Sista spurten nu!

1 kommentar:

Janette Millbom sa...

har ingen aning om vad en metakognition är men jag är säker på att du kommer lyckas :-)