onsdag 20 augusti 2008

Djupt andetag...

Väntar på att min vän Amie ska komma, vi har bestämt oss för att leka idag (blir inga barbiedockor eller turtles inblandade dock). Jag tror vi ska baka något gott och prata om ditten och datten, det senare blir det självklart! :) På söndag åker vi tillbaka till våra studieorter...

Jag skulle egentligen ha gått upp och kört mina föräldrar till tåget kl 06, men jag glömde ställa klockan och vaknade när de körde iväg. Så, nu har jag ingen bil och det regnar ute. Min bror ska klippa sig och tanken var att jag skulle köra honom, men så blir det inte nu... Ikväll ska jag iaf köra till grannbyn och gå på bio med Frida. Det ska bli väldigt trevligt!

Kan inte förstå att tiden har gått så fort. Var tog sommaren vägen? Har nu tittat på schemat (tack Liza för att du skickade det) och blir helt mållös och nästan panikslagen av hur lite det är... Det kommer gå SÅ fort, sen är jag klar lärare och ska fixa allt själv! Jag har dock funderat på att göra något annat till våren, passa på - funderar på att gå en akvarellkurs. :)

(Var tar Amie vägen...det är inte så långt, bara 100 meter, haha)

Uppdaterar ev. med bilder på bakningen! :P

Ta ett djupt andetag och ta ner axlarna!

....Här kom resultatet, dock har vi inte garnerat den (vi var för sugna för att vänta tills den svalnat). ;) Smarrigt blev det, med grädde till och trevligt sällskap! :)

Ps. Kommer inte till Gbg förrän på torsdag. Ska åka till Växjö med min bror på söndag...

2 kommentarer:

Janette Millbom sa...

Va bra då kan du komma över på en fika nästa vecka. jag har saknat dig :-)

Mot nya tider sa...

Du det såg smarrigt ut!! Då vet jag vem som står för klassfikat... ;-)

Ska bli så kul att träffa dig