fredag 16 januari 2009

Examinerad, nu är jag lärare!

Hej!

Ligger på soffan hemma hos min familj i Båstad. Skriver på det sista till skolan och funderar på de senaste 4.5 åren som jag studerat. Det är helt otroligt vad tiden går fort, samtidigt som jag kan tycka att det känns väldigt längesedan jag började, tid är ett intressant fenomen! Kommer ihåg när vi alla skulle samlas på nollningen och när jag och Christine kom fram till att vi skulle gå i samma klass. Det har varit många skratt och en del tårar. Jag har gjort en del resor genom utbildningen, långa och korta, till bland annat Senegal, Potsdam, Kalmar och Helsingör. När jag tittar tillbaka på foton, ser jag hur jag har förändrats och när jag var på examenshögtiden igår kom jag fram till hur många människor man har sett, men aldrig pratat med och vilka härliga vänner jag har fått!

Imorgon bär det av till Göteborg igen, för att packa ihop mina saker och sen blir det Stockholm på söndag igen. Konstigt vad fort en vecka kan gå, men det är väl för att det har varit en väldigt innehållsrik vecka. Borde försökt få en tid till frisören idag, men det får bli en annan dag. Men det är verkligen hög tid för att klippas, har aldrig haft så långt hår, men heller aldrig så tunt och slitet.

Nej, nu ska jag skriva klart arbetena och sen blir det att plocka ihop mina saker och göra mig redo för flyttpackning imorgon.

Ska försöka lägga in en bild från min examen igår senare. :)
Trevlig helg alla!

1 kommentar:

Kristina sa...

Skönt att vara helt lar med examen och allt eller hur? Ha det bra!