onsdag 11 mars 2009

Några bilder från jobbet.

Min morgon i foto...eller snarare en kortversion. Ni ser min arbetsplats utifrån i snötäcke. Mitt anvarsrum som är litet och har två glasväggar med skjutdörrar (en ut till korridoren och en till nästa rum) + en vägg med fönster. Varje morgon tar jag och fixar en kopp te, för att få morgonen att komma igång, man kan också se att klockan på väggen visar 07.20. Salen där stolarna står på golvet och bänkarna i rader, är estetsalen. Intill fönsterväggen står några högre bord, där det finns stolar som man kan snurra på. De är väldigt intressanta tycker eleverna...*suck* Sista bilden är taget utanför mitt ansvarsrum och visar källan till många önskemål om att få gå ut, nämligen kranen. Där finns även tre sköna stolar som man kan sätta som på bilden, där eleverna kan sitta och läsa, jobba och reflektera.




















Inga kommentarer: