onsdag 18 mars 2009

Vem blir 1000:de besökaren?

Otroligt trött, så där besviket trött... Orkade inte riktigt med att vara på allerten idag och ta tag i allt som hände. Fick berätta lite av vad jag kände och tyckte för mina kollegor, det var skönt. Ska bara dokumentera hälften till på onsdag...sen har jag en vecka på mig att dokumentera andra delen. Ska imorgon beställa material så att vi kan sy tofflor, istället för huvor/luvor. :) Det blir säkert bra! Måste sänka kraven på mig själv!

Undrar vem som blir min 1000de besökare, spännande! Du som blir det, får gärna skriva en kommentar! =)

Tackar för de kommentarer jag får, alltid roligt att få lite feedback och försöker själv vara lika duktig på att ge.

Har ikväll pratat med min lille vän Ablaye i Senegal och det har lyft mitt humör, som alltid. Nu blir det sängen. Kramkram!

3 kommentarer:

Kristina sa...

Lite lagom krav, lite lagom kul måste man ha för att orka. Tänk på att det ena är livet och det andra bara ett jobb.

Janette Millbom sa...

hmm, 999... om jag reloadar kanske?

Janette Millbom sa...

TJOHO, nu är jag 1000. VAd har jag vunnit? :-D