söndag 22 mars 2009

Söndagar är intressanta...

...då vill man hinna med allt man inte gjorde under lördagen och samtidigt bara ta det lugnt. Igår var jag i Uppsala hela dagen, gick på museum och fick guidad-tur kryssande mellan alla bandyfans som var där för att se någon match. Det var väldigt roligt att göra något helt annat!

Sen idag har jag försökt plocka undan alla kläder som jag släppt överallt i lägenheten, diskat och tänkte baka glutenfritt bröd till morgondagens möte (en av mina kollegor är glutenallergiker), men insåg att jag inte hade någon jäst hemma. *typiskt* Ska försöka hinna dokumentera några elever innan jag ska åka till dansen kl. 15. Ska ha dokumenterat ca 50st till på onsdag, har hittills gjort ca 10.

Hoppas ni alla har en bra helg!

1 kommentar:

Kristina sa...

Hej! Jo, jag har haft en bra helg, men idag är jag trött. Har inte gjort särskilt mycket idag och tycker det är skönt att inte behöva jobba varje dag. Inte många måsten denna vecka!
Ha det bra och ta det lungt