tisdag 24 mars 2009

Var hittar jag fleece?

Har varit på skolan tidigt imorse, åkte hemifrån redan vid 6.20 och var därför på skolan vid 6.35. Efter att ha tagit den vanliga koppen te, och även en smörgås från kylen, gick jag upp och satte mig för att dokumentera. MEN, tror ni det fungerade? Nej, givetvis inte!! Jag blir galen!!

Har iaf skrivit klart min periodplanering, kommer arbeta med konsthistoria (eleverna får bla titta i mina böcker om olika konstnärer, välja ut en bild och skriva om den). Sen ska de tillverka tofflor i fleece har jag tänkt. Men frågan är nu, var hittar jag bra men billig fleece? Alla olika kataloger och ställen som man kan köpa på, det är en djungel...och jag ska erkänna att jag inte är så bra på att göra marknadsundersökningar.

Någon som vet? Tar gärna emot goda råd och hjälp! :)

Nu har jag individuella samtal under förmiddagen och i eftermiddag ska jag gå med eleverna till/från idrotten (om jag minns rätt).

Trevlig dag!

1 kommentar:

Kristina sa...

Ett av de bästa och billigaste ställena för fleece är IKEA:s fleeceplädar. De har dessutom en utskuren bård som kan vara snygg i vissa avslutningar, t.ex på vantar eller pulsvärmare.