lördag 30 maj 2009

Lite färgbyte!

Inspirerades av min vän F, efter hennes färgskifte på sidan och tänkte "men det var ju något som jag också skulle lätt förändra så här i vårtider". Givetvis blev den genomgående färger grön, då jag är inne i en grön period just nu. :)

Hoppas alla har det ljuvligt i det fina vädret, jag sitter dock inne i min lägenhet, med öppet fönster. Önskar jag hade balkong eller en bra gräsplätt utanför där man kunde slänga sig... Dessvärre är så inte fallet och jag måste jobba lite också. Det har jag inte riktigt satt igång med, men ska göra. Annars kommer jag vara sjukt stressad den kommande veckan!

Två veckor kvar till skolavslutning! Det är ruskigt hur snabbt tiden går när man jobbar. Inte för att dagarna har sett likadana ut, verkligen inte, utan just för att de inte gjort det. Spännande! Jag har verkligen lärt mig väldigt mycket och kommer behöva ett sommarlov där reflektion kommer stå på agendan!

Har inhandlat en hel del frukt inför helgen, bland annat papaya - smaskens!

Njut av sommarvädret!

Inga kommentarer: