söndag 31 maj 2009

Lite smått galen!

Kom till jobbet redan 6.50 och tänkte att jag kunde jobba lite...
Satte mig vid datorn, kommer inte in...hoppade till nästa dator, kommer inte in... Tredje gången gilt så kom jag in, men kommer inte åt mina filer på datorn. Vilket gör att jag inte kan jobba, vilket var min tanke så här på morgonen. Jag tror allvarligt talat att jag blir galen!

Jag har på tok för mycket just nu och det står mig upp i halsen. Fattar inte hur jag ska hinna allt!! Dessutom är det inbokat en massa möten och annat skit (juniordisco på torsdag) som jag måste delta på och det gör att jag inte kan jobba med det jag behöver. På fredag kommer jag vara tvungen att jobba hela eftermiddagen.

I helgen har jag dokumenterat 21 elever, men kom då på att jag hade alla omdömen som skulle skrivas... Det innebär 85 omdömen, vilka är individuella och som eleverna ska ha med sig hem på skolavslutningen. Sen har jag 11st omdömen för mina ansvarselever kvar att skriva + lite slipning på de 10 jag skrivit. Ojoj! De ska vara klara nästa måndag, så de ligger ju egentligen som prio 1 och jag måste ta tag i det. Gäller bara att jag kommer åt mina filer på datorn, men skulle inte förvåna mig om det är så att det ska strula och det ska gå ett par dagar utan hjälp med det. :(

Det är bara att kämpa på!
Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: