lördag 27 juni 2009

Doff = konstigt/galet

Det är märkligt...det knyter sig i magen och jag bara önskar att allt såg annorlunda ut... Kan inte hjälpa det, önskar faktiskt att jag hade sagt ja och stod där idag... Sitter och tittar på några bilder och är verkligen glad över att allt gick bra. Var orolig där ett tag... Vilken resa och nu är de här i Sverige och förstår inte att det är ljust efter 20, haha. Nu har jag ingen möjlighet att ha den kontakt jag haft under nästan 3 års tid... Det känns än mer påtagligt just nu att han inte är min, ja vad ska man säga...kan inte säga något. Samtidigt är jag glad för dom...lite iaf...intalar mig det iaf... Som jag sagt till M, känns det rätt, så är det så det ska vara. Jag kan inte göra något åt det, men visst hugger det lite i hjärtat just nu.

Tack L, du gav mig lite istället för att va där! Du är verkligen en go vän! :)

Skickar en tanke till Y och M ikväll...den ena sover och den andra är vaken...

2 kommentarer:

Mot nya tider sa...

Jag sänder dig en stärkande tanke!!! Vet att detta måste vara jätte svårt!!!

Kristina sa...

Hej! Du har något att hämta på min blogg! Kram från Kristina