fredag 26 juni 2009

Tänker på M...

Det känns märkligt att sitta här och veta att han om två timmar kommer gå runt på platsen jag var på igår, Arlanda. Hade SÅ gärna velat vara där! Träffa lilla Y och brorsan mfl. Måste snart åka till dom, saknar dom massvis, särskilt lilla T som har fångat mitt hjärta och det gör säkert Lilla M också när jag sett henne! :) Barn, finns det något mer fantastiskt?!

Kära Vimse fick för snart två veckor sedan en liten flicka. Det är helt fantastiskt!! Får sy något fint till alla små töser och låta det skickas kors och tvärs över landet! :) Något förslag? De tre små varierar i åldrarna 2.3, 0.3 och 0.02 ;)

Nu ska jag cykla till H och bada i hans pool. Det är ljuvligt väder, så det är perfekt för M att komma nu. Undrar om han tog på sig det som jag rekommenderade och undrar om det var passande. :D Ja, som ni märker är jag inte riktigt här mer än fysiskt... Haha!

Sola lugnt (brände mig jäkligt dumt häromdagen...men det blev iaf två dopp i Mälaren)!
Kramar från Västkusten!

1 kommentar:

Liza sa...

Ringer dig,,,kommer M hit?Ha d gott ,,kram.