tisdag 23 juni 2009

Sommar!

Tänk vad underbart det är när solen värmer kroppen och livet känns genast mycket enklare. Man slipper en massa kläder och har man dessutom semester, slipper man tänka på jobb också. :D

Jag sitter iofs just nu på jobbet. Mitt samvete för mitt skrivbord på jobbet var lite väl stort och jag kom in lagom tills städaren höll på att ta sig an torkningen av borden... Haha! Nu ser det lite bättre ut!

Har annars packat en del inför flytten och bestämt med min chef M, att vi tillsammans ska åka till Kairo imorgon. Det är inte så långt som det låter, utan ligger i norra Sthlm. Blir sol och kanske ett dopp, vi får se. :) Mälaren är nog inte så varm ännu, men vi får som sagt se. :) Ska ta mig ner till affärerna och inhandla lite saker, sen blir det hem och fortsätta packa och städa. På torsdag blir det att sticka till doktorn igen och sen blir det hem igen.

På fredag kommer M till Sverige och jag är nästan i chocktillstånd, även om jag vet att han skulle komma nu. Men det känns ändå konstigt! Önskar nästan att jag hade möjlighet att möta honom på Arlanda, men tror inte hans fru hade uppskattat det... Han ringde mig häromdagen för att berätta att han kommer iaf... Min vän C har säkert rätt i att om jag träffar honom så kommer jag falla som en fura, men han är som sagt gift numera...

Min bror E, är väldigt lik M. Ringde till E idag och var nog inte så trevlig, blir irriterad på honom för att han inte tänker längre än näsan räcker och talesättet om att "kärleken är blind", stämmer in SÅ bra på honom! Jaja, nu ska jag gå härifrån. Lite konstigt att va här...känns nästan lite nervöst om jag ska vara ärlig... Men, men...

Sola lugnt, glöm inte solkräm och solglasögon!

Inga kommentarer: