onsdag 10 juni 2009

Jag är KLAR!

Det är helt fantastiskt!

Jag satt kvar på jobbet till det att klockan var 22, åkte hem och sov och var på jobbet kl. 06:45. Behöver jag säga att jag var sist och först? ;) Jag är iaf klar med alla omdömen!

Har idag gjort gastroskopi, jäklar vad räligt! Hittades inget fel och en annan undersökning väntar... :-S

Nu sitter jag åter igen på jobbet och skriver jag ut ett extra exemplar på omdömena, sen blir det att lägga på ett kol till bussen...

Måste bli mer bestämd och inte prata så mycket (gå in i diskussioner) med eleverna till hösten... *puh* Det är svårt att vara lärare när man inte är mamma...man har inte samma erfarenhet och man ses inte lika duktig av föräldrar...

Bye, bye!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Bra jobbat! Du är värd ett sommarlov flera gången om!! Träkigt att höra om doktorn, du måste ta hand om dig, glöm inte det! Puss och Kram!

Kristina sa...

Grattis till att du mäktat med en första jobbig termin! Jag tror att nästa blir lättare. Man behöver inte alls vara förälder!!! Tänk på att alla lärarinnor förr var ogifta. När de gifte sig fick de inte fortsätta arbeta! Erfarenhet får man med åren och det enda barn vill ha är en bra lärare. De vill inte ha en "förälder" som lärare.