lördag 17 oktober 2009

Min lägenhet börjar arta sig...

Har idag legat i sängen till klockan var runt 13, bara varit, tittat på film och inte gjort så mycket. Sen gjorde jag mig iordning och mjukade upp kroppen i en riktigt varm dusch... Gick ut en runda i den stilla höstdagens grådis, för att besöka loppisen som inte innehöll något av intresse den här gången och Jysk. Inhandlade en gardinstång, ett par gardiner, 5 m veloure, ett par ljusstakar och två ramar.

Nu har jag satt upp ramarna, i sovrummet, som innehåller bilder från mitt kära Senegal. Satte även upp en batik, som min lärare Lammine Jammah gjort, mycket vackert! Gardinerna blev fina inne i vardagsrummet och gjorde det lite mer ombonat, likaså tavlorna i sovrummet.
Har tänkt att jag ska försöka fixa gardiner till mitt arbetsrum och kök också, men det får bli en annan dag och när jag hittar något som jag tycker passar. :)
Här är iaf lite bilder på min lägenhet... :)

Inga kommentarer: