onsdag 31 december 2008

Snipp snapp slut, så va 2008 slut!

Jag önskar er alla ett gott nytt år!

Kollade min resdagbok och det kändes tomt utan att kunna ha en resa att se fram emot och kunna skriva om där...men kanske snart, N'shallah. Jag sitter bara och kollar på flyg, önskar jag kunde lämna svenska marken och landa bland färg och liv i Senegal! Har idag pratat med mina bröder Ablaye och Ablaye och det var underbart - att höra deras röster och få veta att alla mår bra!

Nu blir det att byta om och köra och hämta alla som ska med på middag hos Emeliy!

2 kommentarer:

Janette Millbom sa...

"Snipp snapp slut, så va 2008 slut!"

Åh SKÖNT var väl det! ;-) fast vi kommer ju sakna dig förståss...

Gott nytt år amanda

Honungsboden sa...

Det verkar som om du har mycket spännande att se fram emot under det nya året trots att det kanske inte blir någon Afrikaresa! Vi ses nästa vecka. Kram på dig!