fredag 2 januari 2009

Vackra efter-jul-klappar!

Har fått så fina efter-jul-klappar!
På nyårsafton fick jag en ljuslykta av Henrik och en kopp med lock och sked (kan ses här intill) av hans mamma Birgitta, så vackra!
Idag när Frida var på besök dök det upp en jättefin klapp, som jag tycker passar perfekt in på mig och mitt hushåll (6 st glas på fot i olika former och färger) - mkt färg, alla är välkomna och accepterade i ett vackert sammanhang. Fick inget bra foto på dom, det får eventuellt bli imorgon. :) Av Frida fick jag även ett bokmärke som hon gjort till mig, så sött! Frida hade även med sig klappen som Saori skickat från Japan, en anteckningsbok. Dessa två ses också här intill.
Alla de här julklapparna fungerar bra tillsammans tycker jag och ska få pryda mitt nya hem (när jag väl har en egen lägenhet). :)
Sen har Frida blivit invigd i bloggvärlden, då jag hjälpte henne att skaffa en idag. Hon fick en rolig kalender av mig, som kommer göra 2009 till ett väldigt spännande år! Bloggen ska vara inspirerad av alla uppdrag i kalendern, vi får se hur det går...

Inga kommentarer: