söndag 8 mars 2009

Dagens miss, 7 års elände?

Har idag dansat, väldigt roligt. Förutom att jag gjorde en gigantisk tabbe och krossade en av speglarna. :( Skäms något helt otroligt för det! Vi hade ett steg som innehöll sparkar bakåt och *poff* så var hälen inne i spegeln och *krasch*. Såg hur min lärare mimade en följd av svordomar. De andra som jag dansar med sa att det var okej, lätt hänt och en av kvinnorna kom fram och pekade på ett annat ställe i salen "ser du där, det har jag gjort". Där var ett hål i spegeln. Får se om jag får betala missödet eller hur det blir. Pratade med min bror Ablaye när jag var på väg hem och han sa "Men Amanda, det var en olyckshändelse, du gjorde det inte med mening".

Har ätit lite och ska nu strax gå och lägga mig. Imorgon börjar en ny vecka på jobbet... Skulle ärligt talat velat ha en veckas ledigt, för att mentalt vila upp mig. Funderar på om jag inte skulle gå och prata med någon, för att få ordning på min hjärna. Den är full av tankar på allt och alla. Men hur eller var gör man det? Sen kostar det ju en del antar jag...vill inte lägga en massa pengar, dom vill jag resa för. Samtidigt som jag tänker "Men så kan du ju inte tänka, är det det du behöver nu så måste du lägga pengarna på det..". Svårt det där!

Imorgon blir det att vara med på en NO-föreläsning, sen blir det EA (eget arbete) på eftermiddagen. Kommer följa samma grupp som jag hade i fredags...*puh* På tisdag vet jag inte...men på onsdag blir det att hålla i musiken och på torsdag är det estet... Måste lägga eftermiddagarna på att dokumentera eleverna...samtidigt har jag en del IUP-samtal kvar. Men,men...nu kan jag inte göra så mycket annat än att gå och lägga mig, så det ska jag göra.

Kramar!

Inga kommentarer: