fredag 10 april 2009

"okej, okej"...



...tydligen sa jag "okej, okej" mycket för Jr. härmade mig med att säga det...haha!
I kvällssolen gick vi ner till vattnet, väldigt skönt ute och som ni ser, helt vindstilla. Min lilla kusin blev lycklig över att se vattnet. Jag har pratat tyska hela dagen och är trött i skallen nu, men det har varit roligt. Lilla Jr. är verkligen underbar! Lekte sjörövare, har ritat tillsammans, pratat om att vara rädd och kär (Jr. som tog upp det) och jag gjorde en skattkarta till honom där skatten var påskägget. Givetvis var påskägget från påskharen (samma person som jultomten i Tyskland och väldigt viktig där). :) Hans ögon lyste över denna juvel, så roligt att se! :) Han kunde inte förstå varför jag skulle klassas som hans kusin, "Sie ist meine Schwester" (hon är min syster). Till en början kallade han mig för "E", eftersom det stod det på dörren till det rum han trodde var mitt, men det är min brors rum, men i och med att han inte var här så var det svårt att förstå. :) Dagen slutade iaf väldigt härligt!

Inga kommentarer: