söndag 26 april 2009

Toppenhelg!

Den här helgen har varit kanon (hittills, en hel söndag kvar).
I fredags åkte jag med min kollega T, hem till henne och där grillade vi och satt ute. Hennes familj var väldigt härlig och även grannarna! Väldigt trevligt avslut på veckan som annars varit väldigt tuff! När jag väl kom hem, kom en vän och hälsade på. Vi satt och snackade hela natten, väldigt trevligt! Men det gjorde att jag sen försov mig och missade mitt tåg till Nyköping...

Igår åkte jag till Nyköping och dansade gärnet, SÅ roligt, men shit vad trött jag var sen! Inte så konstigt, hade ju inte sovit så mycket och sen dansa i 5h, det tar på krafterna! Var så roligt att träffa brorsan och hans familj igen, nästan en månad sen. Nu är det så att man kan räkna minuterna efter att få höra att vattnet har gått och en liten krabat till ingår i familjen. Så spännande det är med livet!

Nu ska jag göra mig iordning för en dag då jag måste köpa ett par kartor inför morgondagens runskrifts vandring (kulturdagarna), på andra sidan orten. Sen blir det dans i eftermiddag igen, men jag hoppas på att vara lite mer utvilad och att mina fötter pallar det (men kan inte upptäcka att jag har några blåsor ännu).

Ha en fortsatt bra helg i det vackra vädret!

1 kommentar:

Kristina sa...

Vad det låter härligt! Både grillkväll och dans! Ha en fin söndag och vecka som följer.